loading...
حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبدانان

تشدید فضای بی‌اعتمادی به غرب درمذاکرات هسته‌ای وین
امروز ملت ایران بیش از گذشته با ماهیت جریان استکبار آشنا شد. آخرین اجلاس گفتگوهای ایران با ۱+۵ ماهیت جریان استکبار و صادق نبودن آن‌ها را بیش از گذشته روشن نموده است. امروز ملت ما به غرب بی‌اعتماد است لذا لازم است تیم هسته‌ای ما که تا کنون هوشمندانه عمل کرده است؛ با قدرت بیشتر از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کرده و در مذاکره با چشمان باز‌تر عمل نماید.

 

نصرت الله حیدری- سوم آذر آخرین ضرب‌الاجل برای حل و فصل موضوع هسته‌ای ایران سرانجام به پایان رسید و در سایه زیاده‌خواهی‌های غرب مذاکرات تا هفتم تیر نود و چهار تمدید گردید.

جمهوری اسلامی ایران در بحث هسته‌ای مواضع روشن و صریحی دارد. ایران حق خود می‌داند به استنادNPT از انرژی صلح آمیز هسته‌ای استفاده کند و نیز راهبرد روشن دیگر ایران نبود «بمب اتمی» در دکترین دفاعی و امنیت کشور می‌باشد، موضوعی که فتوای مقام معظم رهبری پشتوانه آن است.

این دو راهبرد روشن جمهوری اسلامی غرب را در موضع انفعال و سردرگمی قرار داده است. غربی‌ها سال‌ها تبلیغ می‌کردند که ایران برای صلح و امنیت جهانی یک تهدید است. ایران با گفتگوهای صریح در مجامع بین‌المللی، همکاری با آژانس، مذاکره با ۱+۵ این فضای غبارآلود را شفاف نمود و امروز باور جهانیان حتی ملل غرب به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران بر خط ‌ها سال‌ها تبلیغ می‌کردند که ایران برای صلح و امنیت جهانی یک تهدید است. ایران با گفتگوهای صریح در مجامع بین‌المللی، همکاری با آژانس، مذاکره با ۱+۵ این فضای غبارآلود را شفاف نمود و امروز باور جهانیان حتی ملل غرب به صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران بر خط
 ایران‌هراسی غرب خط بطلان کشیده است و اگر امروز غرب از موضع مذاکره با ایران نشسته بخشی ناشی از شفاف سازیهای ایران و فشار افکار عمومی ملت‌ها است.

چندمین دور مذاکره در ژنو، نیویورک، مسقط، استانبول و همینطور وین حقانیت ایران را در مبحث هسته‌ای نمایان ساخت. غربی‌ها در اجلاس ژنو تعهداتی به ایران سپردند که در عمل آن را نقض کردند. فضای بی‌اعتمادی ملت ایران به غرب هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و این پشتوانه خوبی برای دستگاه دیپلماسی است که با قدرت از خواست و مطالبات ملت ایران در بحث هسته‌ای دفاع نماید.

امروز ملت ایران بیش از گذشته با ماهیت جریان استکبار آشنا شد. آخرین اجلاس گفتگوهای ایران با ۱+۵ ماهیت جریان استکبار و صادق نبودن آن‌ها را بیش از گذشته روشن نموده است. امروز ملت ما به غرب بی‌اعتماد است لذا لازم است تیم هسته‌ای ما که تا کنون هوشمندانه عمل کرده است؛ با قدرت بیشتر از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کرده و در مذاکره با چشمان باز‌تر عمل نماید.

در پایان باید گفته شود که مذاکرات هوشمندانه ایران با غرب در بحث هسته‌ای پرده از نقاب مدعیان دروغین حقوق بشر برداشته و ماهیت ظالمانه آن‌ها را بیش از گذشته نمایان ساخته است. اعمال تحریم‌های ظالمانه، حتی در امور بشردوستانه چون امور دارویی و حمایت از ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اوج این خباثت‌ها است که از خود نشان دادند. ملت ما در سایه رهبری هوشمند و مجاهدت دانشمندان هسته‌ای بخصوص شهدای هسته‌ای که بیرقی از عزت و افتخار را در ایران و جهان برافراشته‌اند به خود افتخار می‌کند و امروز ایران در اوج عظمت و پیشرفت است و غرب در بحث هسته‌ای علی‌رغم میل باطنی در برابر این شکوه زانو زده که این عزت ملت ما و ذلت دشمن نوید فردایی عزتمند برای ایران اسلامی است.

این گفت و گو در تاریخ ۱۰ آذر ۹۳ انجام شد.

این روز‌ها، شهر مهران، حال و هوای دیگری دارد، جنب و جوش در سراسر شهر به چشم می‌خورد، در هر گوشه و کنار پرچم‌هایی با عبارات: «یا حسین شهید (ع)»، «یا حسین مظلوم (ع)»، «لبیک یا حسین (ع)» و... به چشم می‌خورد. اما زیبا‌ترین اقدام مردم شهر مهران در اربعین امسال، این است که به نشانه پیروی از مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، خانه‌های خود را برای اسکان و پذیرایی، به روی زائرین گشوده‌اند. این حرکت زیبا، نشانه ارادت مردم مهران به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و به خصوص امام حسین (ع) است.
حجت الله پیرانی دبیر شهرستان آبدانان گفت: استان ایلام، علاوه بر اینکه بیشترین مرز را با کشور عراق دارد، نزدیک‌ترین نقطه ایران به اماکن مقدس عراق نیز محسوب می‌شود. در این بین شهر مهران به خاطر اینکه در پنج کیلومتری مرز رسمی کشورمان و عراق قرار گرفته، به عنوان کانون ورود زوار، امن‌ترین و کوتاه‌ترین منطقه به عتبات عالیات شناخته شده است.

وی افزود: مردم ولایت مدار و شهیدپرور مهران، از دیرباز عشق و ارادت خود را به اسلام، ائمه اطهار علیهم السلام، آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، نشان داده‌اند. دفاع جانانه در برابر دشمن بعثی در هشت سال دفاع مقدس، پذیرایی هر ساله از زائرین اماکن مذهبی عراق و میزبانی از کاروان‌های راهیان نور، گواه این ادعا است.

پیرانی یادآور شد: این روز‌ها، شهر مهران، حال و هوای دیگری دارد، جنب و جوش در سراسر شهر به چشم می‌خورد، در هر گوشه و کنار پرچم‌هایی با عبارات: «یا حسین شهید (ع)»، «یا حسین مظلوم (ع)»، «لبیک یا حسین (ع)» و... به چشم می‌خورد. اما زیبا‌ترین اقدام مردم شهر مهران در اربعین امسال، این است که به نشانه پیروی از مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، خانه‌های خود را برای اسکان و پذیرایی، به روی زائرین گشوده‌اند. این حرکت زیبا، نشانه ارادت مردم مهران به مکتب اهل بیت عصمت و طهارت و به خصوص امام حسین (ع) است.

دبیر حزب موتلفه آبدانان افزود: مردم استان ایلام و به خصوص شهر مهران، در سال‌های گذشته، پذیرای بیش از نیم میلیون نفر از زوار و محبان امام حسین (ع) بودند. مردم، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، تمام تلاش خود را برای ایجاد شور و انگیزه در بین زائرین حسینی به کار برده‌اند. از جمله می‌توان به استقبال بزرگ از زائرین امام حسین (ع) و برپایی کاروان‌های عزاداری در جای جای این شهر اشاره کرد. ‌اند. از جمله می‌توان به استقبال بزرگ از زائرین امام حسین (ع) و برپایی کاروان‌های عزاداری در جای جای این شهر اشاره کرد.

به گفته وی در این بین نیاز به همت بیشتر مسئولان استانی است که اسباب آسایش و آرامش بیشتر زوار را فراهم کنند و با توجه به اینکه شهر مهران، به عنوان «مرز بین المللی مهران» شناخته شده و همه ساله و به خصوص در ایام اربعین، علاوه بر زائرین ایرانی، زائرینی از کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان نیز به منظور سفر زمینی به عراق وارد مهران می‌شوند به همین خاطر لازم است که مسئولین محترم استانی و کشوری، فعالیت‌های بیشتر و بهتری را برای خدمت رسانی شایسته به زوار ایرانی و خارجی انجام دهند تا این عزیزان با خاطری آسوده و خوش، استان ایلام و شهر مهران را ترک کنند. ‌شوند به همین خاطر لازم است که مسئولین محترم استانی و کشوری، فعالیت‌های بیشتر و بهتری را برای خدمت رسانی شایسته به زوار ایرانی و خارجی انجام دهند تا این عزیزان با خاطری آسوده و خوش، استان ایلام و شهر مهران را ترک کنند.

پیرانی در خاتمه ضمن خرسندی از خدمت رسانی به زائرین حسینی اقدام قانونی زائرین برای خروج از کشور را مورد تاکید قرار داده و برای همه مسئولین استان نیز آرزوی موفقیت کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، در این دیدار که در محل اداره تبلیغات اسلامی آبدانان برگزار شد، حجت اله پیرانی دبیر حزب موتلفه اسلامی آبدانان با ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی واجتمایی حزب موتلفه اسلامی،خواستار همکاری بیشتر برای ترویج معارف دینی و آموزه های انقلاب اسلامی شد.حجت‌الاسلام رییسی، رییس ادراه تبلیغات اسلامی آبدانان با خیر مقدم و تبریک ایام مبارک شعبانیه، ضمن تجلیل از مقام شامخ شهداء موتلفه اسلامی گفت: بزرگان و پایه گذاران جمعیت موتلفه اسلامی همه از یاران با وفای امام راحل و سربازان گمنام انقلاب اسلامی میباشند  .وی افزود: نقش متولیان این جمعیت با ارزش در قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند، مفید و ماندگار بود و هم اکنون نیز باید طبق نظر مبارک رهبر عزیز انقلاب اسلامی، به راه نورانی خود ادامه دهند.رییس اداره تبلیغات اسلامی آبدانان تصریح کرد: شناسایی، پرورش، جذب، هدایت و تقویت نیروهای مستعد در خط ولایت ازضروری ترین نیاز امروز انقلاب اسلامی است که جمعیت موتلفه اسلامی میتواند با شایستگی در این زمینه میدان داری کند.این دیدار روز شنبه ۱۰ خرداد ۹۳ انجام شد.

پرهیزکاران در این دنیا اهل فضائلند،گفتارشان صواب،پوشاک شان اقتصادى،و رفتارشان افتادگى است.از آن چه خدا بر آنان حرام کرده چشم پوشیده،و گوش هاى خود را وقف دانش با منفعت نموده اند.آنان را در بلا و سختى و آسایش و راحت حالتى یکسان است،و اگر خداوند براى اقامت شان در دنیا زمان معینى را مقرر نکرده بود از شوق به ثواب و بیم از عذاب به انـدازه چشـم به هم زدنى روحشـان در بدنشان قـرار نمى گرفت.خداوند در باطنشان بزرگ، و غیر او در دیدگانشان کوچک است.

بی شک استاد عسگراولادی اهل فضل ودانش بودند.اوترجمان اوصاف متقین در عصر بی اخلاقیها بودند.همواره به قران تاسی می جستند وگفتارشان صواب وراهگشا بود.امید را در دل همواره زنده می کرد.رفتارش اوج تواضع وافتادگی بود.حبیب خدا اینه تقوای الهی بود.وصفش را در ترس از خدای ورعایت تقوای الهی باید در کلام امیر سخن امام علی یافت که در اوصاف متقین می فرماید:
از نشانه هاي اهل تقوا اين است كه تو او را در امر دين توانا مي بيني، در نرمي دورانديش، در يقين با ايمان و استوار، در علم حريص، در بردباري دانا، در توانگري ميانه رو، در عبادت با خشوع، درفقر آراسته و آبرومند، در سختيها شكيبا، در طلب روزي حلال كوشا، در طلب هدايت علاقه مند و از طمع دور و سختگير مي باشند.استاد عسگراولادی در حیات مبارکشان برای رسیدن به قرب الهی مجاهدت بسیار کشیدند.رنج زندان به جان خریدند. اما لحظه ای از مسیر حق وعدل خارج نشدند.خداوند سینه ای بزرگ وگشاده به او اعطا فرموده بود.راستگو ودرستکار بود.هیچ گاه برای مطاع ناچیز دنیا از جاده عدل خارج نمی شد. از ویزگیهای برجسته استاد عسگر اولادی ان بود که همواره در طلب هدایت حریص وعلاقمند بودلذا همواره در تلاش بود که جمع دوستان انقلاب گسترده وبرای وحدت وشنیدن حرف دل واقعا سنگ صبور بود.عسگر اولادی در روزگار بی اخلاقیها سیاست را با اخلاق واعتدال عجین کرد.راه ورسم او در سیاست ورزی یک مکتب است.مکتبی که فقط مختص اوست.ان اسوه اخلاق اینک در میان ما نیست اما بی شک راه ورسم او ماندنی ونام اودر سپهر سیاست ایران جاودانه خواهد ماند.در پایان باید بگویم پیر مرد ما جمع خوبیها ودر یک کلام اسطوره اخلاق  وجمیع فضایل بود.

 

به مناسبت درگذشت مجاهد خستگی ناپذیر، یار دیرین انقلاب،امام و رهبری و دانای دیانت و پیر سیاست مرحوم عسگراولادی مراسم بزرگداشتی با حضور مردم و مسئولان و اعضاءحزب موتلفه اسلامی در مسجد صاحب الزمان آبدانان برگزار شد.حجت الاسلام حاجی لری امام جمعه محترم آبدانان در سخنانی با اشاره به تلاش های این یار انقلاب برای پیشبرد اهداف نظام گفت: از ویژگی های مرحوم عسگر اولادی: ،تبعیت،تسلیم،اخلاص،استواری در راه ولایت و کمک به محرومان و تلاش فراوان در کمیته امداد امام ره می باشد .

 دبير حزب موتلفه اسلامي شهرستان آبدانان به مناسبت در گذشت حاج حبيب الله عسكر اولادي ، با رييس اداره تبليغات اسلامي در محل اين اداره ديدار كرد .

در اين ديدار حجت‌الاسلام رييسي ، رئيس اداره تبليغات اسلامي آبدانان ضمن خير مقدم و تسليت در گذشت يكي از بهترين ياران حضرت امام خميني (ره) اظهار داشت :آقاي عسكر اولادي يكي از ياران صديق حضرت امام و رهبري بود كه سالهاي عمر با بركت خود را وقف آرمانهاي امام و انقلاب اسلامي نمود و خدمات شاياني به انقلاب و مردم کرد .

 در ادامه پيراني دبير حزب موتلفه اسلامي شهرستان آبدانان از همكاري و مساعدت اداره تبليغات اسلامي شهرستان آبدانان  در خصوص اجراي برنامه هاي فرهنگي تقدير نمود .

اين ديدار روز چهار شنبه 15 آبان 92 انجام شد .

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم  

حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبدانان به مناسبت عروج ملکوتی"حاج حبیب الله عسگر اولادی"،یار دیرین انقلاب،امام و رهبری اطلاعیه ای صادر نمود.

 

<<مِنَ المُومِنِینَ رَجال صَدقوُا مَا عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ>>

حبیب الله عسگر اولادی از پیشکسوتان انقلاب اسلامی و از یاران صدیق امام و رهبریبه ملکوت اعلی پیوست.ویکه مدتی به علت عارضه ی قلبی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قلب قرار گرفته بود،در سن ۸۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.حبیب الله عسگر اولادی،همواره ارادت ویژه ای به ائمه ی اطهار علیهم السلام،به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع)داشت و در روز اول محرم الحرام دیده از دنیا فرو بست.وی که از سابقون نهضت خمینی کبیر(ره)بود،قبل از انقلاب اسلامی،سال ها در زندان رژیم ستمشاهی به سر برد و در سال های پس از انقلاب مسئولیت هایی از جمله: نماینده ی ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره)،عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام،عضو شورای مرکزی حزب موتلفه ی اسلامی،دبیر کل جبهه ی  پیروان خط امام و رهبری،رئیس هیئت منصفه ی مطبوعات و عضو هیئت مدیره ی بنیاد مستضعفان را عهده دار بوده است.مشی اعتدالی و همراهی با مردم،از ویژگی های بارز این پیشکسوت انقلاب اسلامی است.

حزب موتلفه ی اسلامی شهرستان آبدانان،درگذشت این مجاهد فی سبیل الله که تمام عمر خود را صرف خدمت به اسلام کرده است را به تمامی مردم ایران و متدینین تسلیت عرض می نماید.به همین مناسبت،مراسم بزرگداشتی در روزجمعه مورخه ۱۷/۸/۹۲ ، از ساعت ۱۰ الی ۱۱ صبح در مسجد صاحب الزمان(عج) محله ی هزاردر، برگزار می شود.از مردم خداجوی وولایت مدار شهرستان آبدانان دعوت می شود در این مراسم شرکت نمایند.

 

 حزب موتلفه اسلامی شهرستان آبدانان                    

درباره ما
Profile Pic
به نام خدا.تمامی حقوق این وبلاگ متعلق به حزب موتلفه ی اسلامی شهرستان آبدانان می باشد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 266